onsdag 23 juni 2010

YYYeeeeeessssssss!!!!!

Fick beskedet att skivorna vi beställt för att göra en butt av kommer redan i morgon. Vi trodde inte de skulle hinna komma innan midsommar. Men nu kommer de iaf innan midsommar. Då ska vi skjuta båge på midsommarafton. Om vi hinner få ihop den också förståss. Men förutsättningarna är så klart bättre nu med skivorna hemma.

I dag har vi varit i väringen och badat och solat. Eller jag har mest solat, iaf om man kollar på min kropp som börjar anta en gris skär-röd ton. :-D Det var inte så ruskigt kallt i vattnet men badkruka som jag är kom jag bara i med benen. Wille badade dock. Som vanligt så hade jag med mig kameran men knäppte ändå inga kort.
Det börjar hända saker i väringen nu. Nu är sovrummen klara för ytskikt. Toaletten är klar för inredning och allt golv igenlagt. Nu ska de bygga väggen i köksdelen sen ska vi göra ytskikt överallt och sätta upp kök.
Lova har varit väldigt snäll i dag. Bara legat i vagnen och varit nöjd. Ingen reaktion på sprutan mer. Så skönt för henne. I morgon är det dags att ta tag i kittningen igen. Har fått tips på att värma kittet så det blir lättare att spruta ut.

Inga kommentarer: