söndag 20 juni 2010

söndag

I dag har det väl inte hänt så mycket... Jag har skjutsat Wille till en kompis och hämtat honom förståss. Sov till väldigt sent gjorde jag också. Calle gick upp med Lova i morse och jag sov som en gris. Jag har varit väldigt trött på sistone så det var väldigt skönt med en sovmorgon. Vi gjorde ett tappert försök att reparera planket också. Så nu är det iaf inte rasrisk på det längre. Betydligt bättre än innan. Nu så ska det målas och få ett plåtskydd i överkant så det slipper ruttna upp fullständigt igen. Målningen åker väl jag på kan jag tänka mig. Det ska ju bli toppen väder i veckan så det är bara att köra på och hoppas att Lova och Tilda samarbetar med mig.

I morgonbitti ringer läkaren om Willes allergi. Ska bli intressant att höra vad han har att säga om saken. Annars är det en lugn vecka. Ska till bvc på tisdag och ta en promenad med kusin Anna annars har jag inget inbokat alls mer än lite målning av plank och kittning av fönster. Jo förresten i morgon kväll ska vi ju åka och skjuta pilbåge. Då ska jag prova min båge på tavla ordentligt för första gången. Det ska bli riktigt kul!!!

Inga kommentarer: