lördag 3 oktober 2009

nedräkningen har börjat

Nu idag är det 99 dagar kvar till beräknad förlossning. Vaknade med förkylning och känner mig inte direkt tipp topp fast jag är inte helt däckad heller. Ska tillbringa större delen av dagen i soffan med min virkning. Jag har gjort framsteg med filten så det börjar så smått synas ett slut på virkningen. Har nu ca 11 timmar kvar att virka. Det är en fjärdedel av hela filten.

I morse fick jag en spark av bebisen i magen så att jag skrek rakt ut. Det gjorde ont men inte såååå ont. Det var mest av förvåningen. Han sparkade mot tarmarna och urinblåsan.
De stora barnen är också förkylda med hosta och snuva. Jag hoppas att det inte är svininfluensan som hittat hit.

1 kommentar:

Anna sa...

Ja aj vad ont det kan göra när de får in en riktig spark!
Jag har två hästar, ett varmblod och en shettis, men har tappat intresset helt tyvärr, så just nu går de bara i sina hagar.