torsdag 22 oktober 2009

myrorna



Jag var in en snabbis på myrorna i går och gjorde lite fynd. En bebisboddy i de perfekta färgerna och en mössa i samma perfekta färger!
JAg fyndade även täckbyxor till Amanda och William för 75 kr st. Willes var helt oanvända och Amandas såg också oanvända ut. De var i storlek 160 så till Wille var de lite stora men nu finns det iaf något i reserv när han har haft sönder de han ärver av Amanda i år. Han är ju hopplös på att slita ut dyra täckbyxor. På myrorna fanns det massor med täckbyxor till stora barn så jag kunde tom välja några jag tyckte var snygga. Till Tilda fanns det däremot inte nått. Synd för hon skulle behöva en jacka till vintern. Men det finns tid än. Hon klarar sig bra med det hon har än så länge.

1 kommentar:

Therese sa...

Tack för inlägget på min blogg, du får gärna titta in å skriva nån mer uppmuntrande kommentar, då blir jag så glad!

http://thessansamigurumis.blogg.se