fredag 9 oktober 2009

fredag

I dag har jag verkligen fått jobba igen ledigheten i går. Konstigt att allt ska strula hela tiden. Löne programmet funkar inte alls som jag vill. Handelsbanken hängde sig så jag kunde inte sköta mina sysslor där heller! Ingen skrivar fungerade. Telefon växeln fungerar inte heller som den ska. Hade jag inte varit tvungen att åka och hämta Tilda på dagis hade jag nog suttit fortfarande.


Calle lagade underbar potatisgratäng med fläskfile i svampsås i kväll. Underbart gott var det!


Fick lite extra ork och satte mig att sy en dyna till Laban Larsson. Han blev i alla fall nöjd med den! Stor och rymlig och fylld med vadd så den ligger lättare på plats. Så gulligt tyg som jag hittade på stuvbit på Ohlssons tyger i veckan.
Jag har tyg kvar som ska bli en dyna till buren han har på kontoret också. Det kommer bli så bra.

Inga kommentarer: