söndag 18 oktober 2009

Önskelista

Det är ju snart min födelsedag och för ovanlighetens skull så har jag faktiskt saker som jag önskar mig. Jag brukar ju aldrig annars komma på vad jag skulle vilja ha, men nu läggs det saker till listan hela tiden :)

  • Ett nytt usbminne, mitt är fullt nu.
  • En liten lampa till köksfönstret skulle vara mysigt nu när det börjar bli mörkt om kvällarna.
  • En digitalram för alla kort som knäpps och aldrig visas upp när de ligger i datorn.
  • En golvlampa till vardagsrummet. Den jag har nu saknar numer fot och står lutat mellan soffan och ett bord för att stå upp. Det behövs ju ljus när jag broderar. :)
  • Presentkort på garnaffär. Förrådet på garner börjar tryta nu igen :D Och det finns så mycket att virka.
  • Raggsockor. Alla mina raggsockor har oförklarliga hål på hälen. Kan bero på att jag bor i raggsockor på vintern när det är kallt på golvet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att önskelistan inte kom tidigare. Veckan är fullbokad så raggisarna hinns inte stickas, hi hi.

Therese sa...

Vilken fin blogg du har! Jag är oxå nyfödd bloggare :) bloggar om mina virkade amigurumis, du får gärna titta in på min sida!

http://thessansamigurumis.blogg.se

Nallebr.. sa...

bra med önskelista.. jag är en sån som tänker det och det ska jag önska mig men sen när väl någon frågar då är allt bortblåst...
jag grejar med fotona i photoshop . men vad tänker du på för skugga??? har jag använt det???

hat gott kram