söndag 11 oktober 2009

<3 DUMLE <3
















I dag for vi iväg för att hälsa på Dumle igen. Han är nu 11 veckor och får snart hämtas hem. Men vi ska lugna oss lite med att ta hem honom till höstlovet börjar för då ska jag vara hemma med barnen och det känns som en bra början för honom här hemma. När vi kom dit låg han med sina syskon och den lite större kattungen de har där, Timon, och sov i hundarnas korgar. Då fick vi chansen att gosa lite innan barnen hade busat upp dem igen. Wille blev helförälskad i timon som spann högt och krumbuktade sig inför Willes uppmärksamhet. Sen hittade barnen snöret och då var det slut på gosandet. Även de vuxna katterna var på g och jagade snöret runt runt i huset. De hade jätte kul. Albin och Bea tror jag det var som var med och lekte. Mamma Annie tyckte nog att det blev lite livat men skönt med lite barnvakt ett tag.
Den här gången var det lättare att se skillnad på dem så jag hittade snabbt vilken som var min. De är så otroligt söta allihopa!
I bild överst: Dumle. Nästa kort: syskonen Dottie och Dollar. Nästa kort: Dumle
Sedan: Mamma Annie. Och: Dumle him self.
Dumle vet jag är Dumle på korten. De andra reserverar jag mig för, svårt att se på korten efteråt. :)
Fler kort på alla fina kissar finns på uppfödarens hemsida: http://www.torsgardens.se/default.aspx

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Så söta små kattungar, man blir ju riktigt sugen! =)