tisdag 27 oktober 2009

Höstlov andra dagen.

Han är för rolig vår Ragnar! När Amanda skulle laga till raggmunkar i dag så skulle han vara precis mitt i mellan barnen när de skalade potatis. Jag var tvungen att springa och hämta kameran. Han stog så här mellan dem länge ända tills all potatis var skalad. Sötnos!


Wille är fortfarande sjuk. Men febern har gått ner markant från i går. Han är så lustig Wille att han inte reagerar märkbart på att han är sjuk. I går hade han 39.5 grader och sa att han frös lite. I morse hade det gått ner till 38,5 och till lunch var det 38,3. Så det går neråt. I dag mår han enligt sig själv bra men jag har tvingat honom att ligga i sängen en stund då och då. Hoppas han blir frisk till helgen annars måste vi ställa in kalaset och det är aldrig skoj.
På förmiddagen var jag och Tilda ute i solen en stund. Det är så roligt att leka med henne ensam ute och jag såg riktigt hur hon njöt av att få hela min uppmärksamhet en stund. Synd bara att kroppen sätter emot så mycket just nu. Men det blir ju bra om några månader. :)


Inga kommentarer: