måndag 9 augusti 2010

denna dag

Ja, i dag har det varit full fart. Höll på att få besök på fm i dag men det sket sig. Men jag kom ändå iväg till Glanshammar för att gå med Laban på en långpromenad. Laban hade turen att få leka med sin bästis också så han var väl rastad när jag tog honom till bilen igen. :-) Sen gick Tilda, jag och Lova till dagis och hälsade på en snabbis. Vi visste ju inte vilket datum Tilda skulle få börja på dagis igen så vi ville fråga om det. Så den 1 sep ska Tilda få börja på 15 timmars på dagis. Så får vi se hur det går. Hon var sur för att hennes bästa fröken Ulrika inte var på dagis och inte skulle vara fröken på hennes nya avdelning. Hon gillar verkligen fröken Ulrika. :-) Men jag tror nog att hon kommer finnas i huset iaf så då kommer hon ju få träffa henne ändå. Efter det åkte vi hem till Hagalund för att steka lite korv och koka makaroner. Vi lämnade Laban där också eftersom vi skulle till stan och träffa kompisar. Tilda fick leka en stund, och jag prata en stund. :-) Sen for vi hemmåt igen och fick lite god gös till kvällsmat. Calle åkte förbi hemma och hämtade Laban. Och nu sover båda småbarnen och det är så konstigt tyst här hemma när de stora barnen är hos farmor och farfar. Inget tjafs om vad som ska visas på tvn. :-) Jag hoppas verkligen att de har det jätte bra hos farmor. Jag är så glad att de äntligen har kommit dit nu. Jag försökte få tag i dem i dag för att få prata lite med dem men de svarade inte. Ska försöka ringa igen lite senare.

Inga kommentarer: