söndag 15 augusti 2010

Äntligen hemma

Nu är de äntligen hemma igen. Mina älskade stora ungar!!! De är helnöjda med sin vecka hos farmor och farfar. Det gör mig såååå glad. :-D Kul att de fått vara där och haft det bra. Det märks och hörs att de är hemma igen. Tilda studsar runt och söker deras uppmärksamhet. Hon har saknat dem så mycket! Amanda och William har mycket att berätta och ta in. Till och med Lova tjuter av glädje i bilen. Det blir rörigt högljutt och kaos för en stund. Tills alla ramlat på plats igen, eller ja Tilda fick vi lägga innan. Hon fick ett utbrott. Skulle inte ha täcket, skulle ha nytt påslakan, skulle ha täcket, krävde att vi skulle fixa nya tapeter till hennes rum till i morgon hon ville ju ha de rosa hjärttapeterna, grät över plånboken jag slängde för länge sedan, och pengarna hon tror ska ligga i den. Ja, det tog en stund för henne att komma till ro efter all känslostorm. Hon blev så glad när hon träffade dem igen. :-) Sen sover Tilda, och Lova med efter en stund. Wille går ner till sig och spelar, gissar jag. Amanda pular med sitt. Lugnet lägger sig över familjen och fortsätter som det ska va. Fyra härliga ungar, en galen hund, en knäpp katt och vi två vuxna. Min härliga familj! :-)

1 kommentar:

Nallebr.. sa...

du är såå duktig på att skriva:)