lördag 5 september 2009

uppe med tuppen

Vaknar vid 5 i dag och kan inte somna om. Hopplöst då det är helg och jag har möjligheten att faktiskt sova ut lite. Ska på dop i dag och det kan bli sent, men jag åker nog tidigt och lägger barnen så de orkar med kalaset i morgon.

Skrutten i magen är nöjd nu i alla fall när den fått lite frukost. Själv har jag piggnat till för mycket för att kunna somna om som jag tänkte från början.

Var och handlade lite kläder i går. Inga mammakläder för det existerar inte några fina. Men det blev två trikåkjolar som jag kan ha till tights, och en stickad lång tröja, samt en tunn stickad tröja och en t-shirt. Alla i modell så att jag kan ha de både med och utan mage. Hittade ett par skor också. Grymt dyra men grymt snygga också. Mina gick ju paj här i sommar. Hål under sulan. Sen dess har jag gått i tofflorna. MEn nu börjar höstvädret med sina regnskurar sätta P för det så nu äntligen blev det ett par nya. De kan jag ha till tightsen också.
Jag kommer bo i dessa tights den här vintern. Supersköna och trycker inte ett dugg på magen heller. Så nu känner jag mig nöjd. Nu ska jag väl kunna få ihop nått att ha på mig till dopet i dag också.

Inga kommentarer: