lördag 19 september 2009

Lite blandade bilder

Tilda gjorde en så gullig kott-figur på dagis! Vilken bra ide´av fröknarna!
Tilda bus.



Hela gänget på gran canaria i feb i år. Jätte varm och skönt hade vi.
Helgen har gått åt till att virka. Jag har börjat med en bebisfilt. Det lär bli en stor bebis eftersom den blir minst 100 cm bred. Funderar på om det ska bli längden istället så får ränderna gå åt andra hållet. Annars blir jag aldrig klar. Tog i lite väl mycket när jag virkade luftmaskorna kanske. Men det blir väldigt fin. Jag lägger in bild på den senare för jag kan behöva ha lite peppning för att få den klar.
Nu har jag slut på garn till filten så jag får virka nått annat så länge. Men på måndag ska jag köpa mer garn igen. Behöver minst dubbelt till för att det ska bli nån filt alls.

Inga kommentarer: