tisdag 8 september 2009

snuvig

Är hemma idag för det sitter kråkor på tvären i näsan. Amanda klagade också lite på förkylning men hon är oftast sken sjuk när jag är hemma. Då vill hon vara hemma med mig också. Får väl se om hon ringer från skolan sen under dagen och behöver komma hem.
Jag passar på att tvätta lite bebiskläder som jag ska vika och lägga i lådan sen. Måste bara få in dem i huset nu fast det är 4 månader kvar. Det är konstigt hur 4 månader kan kännas som en evighet samtidigt som det känns som väldigt snart. Jag struntar i alla fall i vad som är brukligt och gör precis som jag känner. Nu kände jag för att tvätta upp kläderna och ta in dem.
Stickade en mössa i går som blev jätte söt men när jag nu tog fram kläderna så inser jag att den är på tok för liten. Den får tilda ha till sina dockor istället. Så i dag ska jag göra en ny som förhoppningsvis ska passa bättre.

Inga kommentarer: