torsdag 24 september 2009

dagen

Har varit till Kumla och besiktigat en lägenhet i dag. Det gick bra. Soc är bra hyresgäster så det fanns inget att bråka om.
Tog sedan en tur till Hallsberg för jag upptäckte att skötväskan saknade en tryckknapp så jag skulle reklamera den. Där rear de ut även city korgarna i alla färger de har hemma. Så jag slog till och köpte en sån med, en svart. Så nu ska jag hem och bädda sen. Jätte fint blir det med Laban täcke i vitt till vagnen. Sätter in en bild senare.

Passade också på när jag ändå åkte förbi marieberg att leta present åt mammsen. Eftersom jag inte orkar gå nått alls längre så fick jag sikta in mig på en butik där jag trodde jag kunde fynda nått. Jag brukar annars alltid ha väldigt klart för mig vad jag vill köpa. Men nu är det bara bebis i min hjärna tror jag. Jag hittade en sak tillslut i alla fall och det blir bra. Behöver bara pyssla lite hemma först så blir det bra. :)

Drömde om bebisen i natt. Han var född och det var en snäll främmande människa som bar runt på honom. Men jag var fortfarande gravid. ??? Lika mycket gravid som jag är nu. Fast bebisen var nyfödd. Men man ska ju inte försöka förstå sig på drömmar säger de. Ingen logik alls. Det kom fram folk till mig som sa att det borde väl räcka nu, och syftade på den gravida magen. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland undrar man varför man drömmer som man gör igentligen, om det ligger något undermedvetet bakom hmm...Zzz
Kram Sabrina