måndag 21 september 2009

sov frisyr

Så här fin var tilda i håret när hon vaknade i morse! Snyggt va. Det gjorde nästan inget ont alls att reda ut med borsten. *ironi*

I dag har det hänt mycket. Jag har varit till garnaffären och köpt mer garn till filten och till fler figurer.
Jag har varit och tittat på en vagn som skulle vara en city cross men jag är tveksam till om det verkligen var en city cross. Det gick nämligen inte att ta bort sittdelen. Den var billig men lite allmänt ranglig. Tex var den jätte trög att fälla ihop, det saknades delar till bygeln och fotstödet kärvade. Det blev ingen affär. Dock var den helt ok i tyget. Tråkigt för det hade kunnat vara perfekt och jag trodde att jag skulle komma hem med en vagn i dag.
Jag har varit till vårdcentralen och blivit sjukskriven 75 %. Få se om försäkringskassan tänker gå med på det.

När vi kom hem hade Laban smitit ur sitt rum och hittat på en hel del hyss. En del leksaker fick kastas och en hel påse med godis hade han ätit upp igen. Mest choklad men han verkar inte så känslig för choklad som tur är. Det suraste för mig är att han gjort en chokladfläck på mitt kaninhuvud jag virkat. Men jag får sätta en blomma över den sen så blir det nog bra. Surt bara när den inte ens är färdig.

1 kommentar:

Nallebr.. sa...

va pysslig du är du virkar och donar en massa!!! sååå söta dina barn är och de är väldigt lika dej!!!!!om du ska måla kökssoffan som det är massa slitage på ska du nog inte använda bara grundfärgutan en snikerifärg... det jag målar är det ju inte så hårt slitage på... men har målat soffbordet och där har det nötts bort lite färg på kanten..
kram