torsdag 10 september 2009

magen

Vecka: 23 (22+3)
Vikt: 61 kg = 6 kg uppgång
Mage: Tycker den är förhållandevis liten ändå. Men den syns ordentligt så det är ingen tvekan om vad som bor där i längre.
Mående: I går började lite halsbränna. Fogarna strular med mig, men om jag tar det lugnt så går det ganska bra. Är trött hela tiden, men svårt att veta om det är grav eller vanlig hösttrötthet med förkylning. Annars mår jag oförskämt bra.
Tid: Tycker tiden går långsamt. Står nästan still.
Lättnad: Ska inte behöva jobba heltid under föräldraledigheten iaf. Calle ska anställa en tjej på 50 % och sen får jag täcka upp resten. Det känns såååå skönt.
Familj: De stora barnen pratar mer och mer om magen och att jag är tjock. De förbereder sig mentalt på bebisen. De vill känna sparkar och frågar om bebisen sparkar.

Inga kommentarer: