onsdag 21 juli 2010

kan inte sova...

.... och det är varmt och kvalmigt i sovrummet. Minst 100 grader där inne... *suck* Min hjärna går på fullvarv. Ibland önskar jag att jag hade en avstängningsknapp att ta till sånna här gånger då jag egentligen behöver sova och inte ligga vaken hela natten. Tyvärr har jag inte det. Är egentligen väldigt trött eftersom Lova vaknade 20 i 7 i morse och det blev sent i går. Kanske är jag övertrött. Eller så är det en släng av refeber. Har en tendens att bli sömnlös när jag ska iväg på nått även om det inte är nån stor grej. Men det ska packas och kommas ihåg så mycket.

Är så ledsen för mina stora barns skull. Att de inte har någon relation med sin pappa. Att de på det viset förlorar även hela den släkten. Amanda skulle så gärna vilja åka till sin farmor och farfar i sommar. Önskar att de kunde få ha en relation även på den sidan. Ett tag hade jag deras faster som vän på fb men hon har tagit bort mig nu. Tråkigt tycker jag för jag tänkte att det kunde varit en inkörsport för barnen att få en egen relation med sin släkt.

Vi fick resultatet från Willes blodprov om allergin i dag också. Det visade starkt på timotej och svagt på björk och gråbo och även lite grann på katt! Hugaligen... Jag måste prata med läkaren om det där med katten men han har tillsvidare blivit beordrad att inte röra katten. Det är iaf bättre nu och han klarar sig fint med medicinen. Och förmodligen är det bara gräset som ger reaktion än för det var när det började blomma som han fick reaktionen. Fast han blev ledsen när han inte får röra katten längre. Så typiskt han som älskar katterna... Men det var inget på hund eller häst. Kan inte låta bli att farsineras av hur de kan ta reda på saker bara genom ett vanligt blodprov. Men det är klart att jag oroar mig för Ragnars framtid.

Inga kommentarer: