onsdag 3 november 2010

slutet

Den nervpirrande upplösningen är nära.... Mina nerver är på bristningsgränsen....
Calle är med köpare och besiktningsman och besiktigar vårat hus..... Vad ska de säga? Vad kommer de fram till? Jag har sagt att vi inte sänker oss nått för några fel. Då försöker vi med andra köpare istället. Men vad händer om de hittar jätte fel på huset??? AAaaahhh! Jag går sönder! Men jag litar på att Calle diskuterar sig igenom det mesta så jag ärinte orolig för den sakens skull.
Dessutom budar vi på huset i Glanshammar. Det är nu uppe i 1.8 miljoner. Nära vår gräns.... Jag kan inte prata med Calle om det eftersom han är upptagen. Men han har inte budat mer iaf. Han har fria händer för mig. Beror det på att han tycker att det är nog nu? Eller beror det på att han är upptagen? Varför tar det sån tid att besiktiga huset???? I två timmar har de hållt på nu. Ska det behöva ta sån tid? Jag vill ju veta hur det går. Kan ju inte koncentera mig på nånting just nu.

Jag har iaf tagit reda på att det finns planer på nya tomter i Koffsta området i Glanshammar. Så jag har sökt mer info om dessa tomter. När det kan tänkas dra igång att man får köpa och så. Kanske tomtpriset drar iväg i Glanshammar nu också. Varför ska varenda människa vilja bo i Glanshammar????

1 kommentar:

Anonym sa...

men gud kvinna.nu blir vi ju alla nervösa. nu måste du skriva och rapportera allt /J