måndag 22 november 2010

julklappar

I dag har jag och Lova köpt julklappar. Vi blev nästan klara. :-) Jag är ju inte snabbast i världen på att handla heller utan måste gå och kolla först innan jag bestämmer mig. Allt ska planeras och passas ihop i minsta detalj. Det är väldigt viktigt att det blir lika många paket till de stora och att det blir samma värde. De små är det inte lika noga med. Tror inte de känner samma konkurrens mot dem. :-) Det är framförallt Amanda som det är viktigt för. Det får inte vara orättvist åt nått håll. :-)
Lova fick nya strumpor också. Så nu har hon inga strumpor som är för små så hälen sitter under stortån, och heller inga ärvda strumpor som är så slut så att de inte sitter uppe på foten. Fantastiskt!!!! :-D

I morgon ska vi åka på kyrkis jag och Lova. Lova älskar sångstunden så det är så roligt att åka dit med henne när man ser hur mycket hon uppskattar det. Sen lider inte jag heller om jag får prata med lite andra fruntimmer. ;-)

Inga kommentarer: