torsdag 25 februari 2010

ajajaj axlarna


Har fått så ont i axlarna. Ibland går det som stötar från axlarna. Inte skönt alls. Antar att det är amningen som gör det. Får ju ofta amma medan jag äter och då blir det ju till att hålla hela Lova med en arm lite på sniskan för att inte spilla all mat på henne.


I kväll ska jag åka själv med tilda till ridskolan. Lova ska vara själv med pappa för första gången. Han har ju flaskan att ta till om hon blir hysterisk. Och jag ammar så mycket det går innan vi åker. Ska bli kul att göra något själv med Tilda också. :)


I dag skulle jag tvätta av Lova lite tänkte jag. Så jag tvålade in henne på skötbordet och skulle sen torka bort all tvål. Men det tog sån tid och Lova började frysa så jag fick sätta på kranen i tvättstugan istället. Så duschade jag henne där under kranen. :) Hon såg jätte förvånad ut när hon tittade på mig. Hon undrade nog vad som flygit i mig. Men tvålfri blev hon, och ren och fin.


Tilda poserade för oss i går. Nya guldskorna hon fick av Amanda och klänning med döskallar hon fick av pappa, och Hello Kitty kepsen hon fick av mig.

Inga kommentarer: