måndag 15 februari 2010

helgen

I går hade vi besök av en familj från Kumla. Lova fick en söt klänning med tights till. Tilda fick leka med deras 3 åring. Åh, vad roligt Tilda tyckte det var. Äntligen få leka med en kompis! :)

På fm var vi till marieberg. Calle hade lovat att stå ut med att gå i affärer. Jag behövde en bh eller topp att sova i som inte trycker men ändå håller amningsiläggen på plats hela natten. Det var inte det lättaste kan jag säga. Funktion verkar inte vara högst prioriterat nu för tiden. Tillslut hittade jag en på triumph, svindyr men den var skön att sova i. Där såg Calle ett fint nattlinne eller vad man ska kalla det. Som en längre tröja med snörning på höften. Enkel men väldigt snygg. Den fick jag också.
Hittade en present till Kia också som fyllt år. Letade efter nått till lilla Alba också men det var för svårt. Får försöka mer senare. Hoppas de kommer hit på torsdag och fikar lite.
Sen blev det ett par byxor till Tilda och en body till Lova. Lova måste ha vuxit på längden för hon kan redan ha 62 kläderna. Så jag köpte bodyn i 68 så hon kan ha den ett tag.
Sen stog vi i valet och kvalet att antingen äta där och amma Lova eller åka hem och äta och amma. Vi åkte hem. :)

1 kommentar:

Anna sa...

Oj vad hon växer lilla Lova, Lilly håller på att växa ur 62, kan ännu ha 68, men jag köper 74! Usch jag får panik när jag tänker på hur fort hon växer, sista bebben....
Jag läste om din promenad till kyrkis, du måste vara envis du:) Själv är jag en latis. HA en bra kväll, kram från Anna