onsdag 24 februari 2010

haha ett poäng till mig

Glömde berätta en sak som hände på bvc i går.
När jag var där förra veckan då Lova var 3 v så berättade jag att hon ler mot oss och tar kontakt och försöker prata. Jag såg på bvc att hon inte trodde på mig då, och hon svarade mig inget direkt. Men i går när vi var där så flirtade Lova även med henne. Bvc blev väldigt förvånad och sa att det här är du aldeles för liten för att göra. Men nu fick hon eget bevis på att hon faktiskt ler mot oss. Hon har också sista veckan lett mot saker som hon ser. Om hon tex ligger på skötbordet och tittar på nått. Då pratar hon också. Hon är så söt.
Vi har också sett att hon följer mig med blicken. Det måste vara ett underbarn vi fått ;)

1 kommentar:

Anna sa...

Haha, vilken duktig tjej! När Lilly var på första kontrollen så sa vi att hon följde med blicken men det var alldeles för tidigt sa sköterskan. Men hon gjorde lika Lova och visade på bvc att hon visst kunde följa, så tji fick dom! Tydligen kan överburna barn vara lite tidigare har jag läst.
Ha en mysig kväll:)