onsdag 10 februari 2010

besök

Lova och snutten
Se så fin jag blev i kläderna jag fick av mormor. Det är storlek 62 och är inte alls för stora. Alla 50 kläder har mamma fått lägga undan för de är för små.

Jag har blivit så prickig i ansiktet. Inte så snyggt tycker mamma. Men man kan ju inte vara på topp jämt säger jag.


I går hade vi besök här hemma. Först kom Tilda och Lovas kusin Anna och hälsade på. Mycket trevligt. Sen kom Lisa med Olivia. Gissa om tilda tyckte det var skoj att leka med en kompis igen. De lekte jätte bra. Lova fick en snutte av Olivia och Lisa. Jätte mjuk och söt. Den kommer nog bli en favorit.

Skönt för mig att få prata lite tjejsnack igen. Jag har också brist på vuxensällskap här hemma. Snart kommer jag bli drastisk och GÅ till Glanshammar för att gå på kyrkis, bara för att få komma utanför dörrarna här hemma.

Lova har sovit väldigt dåligt nu två nätter. Hon bara vägrar att ta nappen och sova. Enda sättet för att få henne att sova lite längre är att hon får snutta på bröstet hela tiden. Då sover hon. Men det blir jätte konstigt med maten för hon äter inget ordentligt, utan bara småäter hela tiden. Och somnar, för hon är ju också trött. Köra henne i vagnen går också bra. Men det är svårt att sova själv då. En automatisk vagnkörare skulle inte sitta fel.
I kväll ska jag på me and I party. Ska bli skönt att komma iväg en stund och träffa lite tanter. :)

Inga kommentarer: