onsdag 29 september 2010

skitnatt!

Trött som en zombie! Lova har hållt mig vaken nästan hela natten. Skrikit och varit orolig. Det kliar i stjärten på henne. Hon skriker så att hon kräks och sen blir hon så upprörd av att hon kräks att hon skirker ännu mer, och kräks igen. JAg har bytt blöja 4 ggr i natt, smörjt med lugnande skyddande salva. Den där rumpan är inte ett dugg bättre. Så jag ringde bvc igen som hon sa. Då finns det ingen ledig telefontid förrän i morgon. Det går ju inte. Så jag ringde till vc istället. De ska ringa efter 2. Om jag förstått rätt så ska svamp försvinna ganska fort om man smörjer med salva. Lova har inte reagerat nått alls på salvan än och då är hon smörjd i förrgår kväll och hela dagen i går och på morgonen i dag. Ingen skillnad alls faktiskt. :-( Till råga på allt så har hon blivit snorig för första gången i sitt liv i natt också. Så näsan rinner, saliven rinner eftersom munnen är öppen hela tiden, och tårarna rinner eftersom hon är så ledsen. Pluttan. :-(

Inga kommentarer: