måndag 21 december 2009

idag...

Började dagen med en tjuvkik på lillkotten. Den ligger åt rätt håll! Phu! Bm gjorde också en viktuppskattning och räknade ut att den väger runt 3 kilo just nu. Precis medel för tiden. Så detta blir nog mitt rekord barn när det gäller storlek. Vi såg en rund gosig kind på ultraljudet. :) Det är det enda som jag ser framför mig nu. Lite mer verkligt blev det också. Så himla go! Vi såg magen och benen och sånt med men det är kinden som fastnat på näthinnan. Tur att jag inte kommer längta nått förrän efter nyår. :)

Sen gick jag på stan och fikade med Jenny. Hon är lika höggravid som jag så vi har ungefär samma tempo. Det var jätte trevligt! Gick lite i affärer också. Måste bara få drömma lite om bebiskläderna. Önskar mig fler omlottbodys. De var så himla bra till Tilda när man slipper trä bodyn över huvudet. Hittade en jättefin på polarn och pyret, en brun med djur på. Men den kostade 200 spänn och det är överdrivet för nått de använder i en månad. Skulle gärna hitta en fin snuttefilt också. Gärna en med ett sytt hörn som en mössa som Tilda har. Det var så mysigt att vira in henne i den när hon var liten. Men jag hittar ingen som duger. Har sett en fin snutte på Åhlens med barbapappa men den har inget sytt hörn.

På em for jag iväg till kiropraktorn igen. Så nu är jag lite öm i ryggen igen. Hoppas att jag blir bättre efter natten som jag blev förra gången. Och sen hoppas jag att det håller i sig längre än en dag den här gången. Man blir ju ruinerad av att gå dit!!!

Inga kommentarer: