onsdag 16 december 2009

bm besök.

Har varit till bm i dag. Allt såg bra ut. Bara en liten detalj att bebisen verkar ha två huvuden. Ett i vardera ända om man så säger. Så nu ska vi åka på ultraljud för att kolla vilken ände som ligger ner egentligen. Det var två bm som klämde och bökade utan att kunna bli säkra. Benig rumpa verkar den ha lillparveln... :)
Magen hade iaf växt en cm igen så det såg bra ut. Jag följer min låga kurva fint. Dessutom har jag också gått upp i vikt lite igen. Och väger numer 64 kilo. 8 kilos uppgång. Det är bra.

Snart ska jag till kiropraktorn och räta till ryggraden. Jag hoppas få sova bättre sen när den är rak och fin igen. Just nu är det hopplöst att hitta en ställning som tillfredställer både fogar, rygg, mage och bekvämlighetsfaktorn. Om en sak av dessa försvinner ökar ju chansen för att få sova.

Inga kommentarer: