torsdag 10 mars 2011

ja det där håret var det ja....

Jag var visst lite förvirrad i går när jag skrev inlägget. Fick liksom inte med alla delar. Därav den konstiga rubriken utan någon röd tråd till inlägget.
Men det jag tänkte var iaf att jag hade satt upp håret på henne i två tofsar. Dessa stog rakt ut som på Pippi. Det jag tänkte var att det var därför hon var vild och galen. Precis som Pippi.

Lovade en bild på tofsarna också så därför blev det tofsar i dag igen. Dock är hon inte riktigt lika vild i dag. Men jag hade tur som knäppte korten tidigt på morgonen. För nu har hon hunnit snubbla på mattkanten och slagit i kindkotan så den är aldeles röd.
Inte vackert.


Djup koncentration när hon fått låna syrrans ajabaja saker

Det räcker inte till riktigt i nacken när hon nött bort håret.


Och nu lite Lova miner :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag smygtofsade Alba i går. Betydligt tunnare och fjunigare tofs kan jag meddela. Och två skulle aldrig gå, me jag är glad att jag fick dit en liten en utan att hon märkte den och tog bort den. Fin dress Lova har på bilden måste jag säga :) /J