tisdag 24 november 2009

sammandragningar

I natt har jag haft sjukt mycket sammandragningar. Så mycket att jag tänkte att nu är det nått som händer. De gjorde inte ont men kom väldigt tätt och höll på i flera timmar. Så har jag inte haft förut. I morse kände jag ingenting förutom att jag var skit trött så klart. Nu på em har jag fått tillbaka molvärken i mage och rygg igen. Vet inte alls hur jag ska tolka detta. Om jag läser på familjeliv så kan det hålla på så här i flera veckor utan att det händer nått. Så det kanske inte är någon fara. Samtidigt läcker jag nått. Om det är kiss eller fostervatten vet jag inte men rätt som det är så stänker det till och rinner några droppar efter benet. Som ser ut som vatten bara. ???

Det är väl för att mamma och jag pratade om det här i går och jag sa så självsäkert att jag inte skulle få för tidigt. Har ju aldrig fått det förrut. Men nu blir jag förvirrad. Å andra sidan är det 4:e barnet så det är klart att det är annorlunda, med sammandragningar och sånt.

Jaja den som lever får se...

Inga kommentarer: