söndag 22 november 2009

lek och bus landet

I går minns jag inte ens vad vi gjorde. Men i dag kom Bosse vid lunch och hälsade på. Sen följde han med oss till Lek och bus landet för Wille skulle dit på kalas. Amanda skulle också ha följt med men en kompis till henne ringde så hon följde med henne till Marieberg istället. Där köpte hon en maskara för över 170 spänn!!!! Nåja hon bestämmer ju själv över sina pengar. Men hon får ju inte ens sminka sig än!!!
Vi andra åkte iaf till lek och buslandet och busade. Vi har inte varit där med Tilda sen förra sommaren. Nu hade hon för första gången utbyte av stället. Himmel vad hon tyckte det var kul!!! Vipps så försvann hon bland näten i klätterställningen. Stackars mamma fick vackert stå och titta på. Inte kommer jag in där med min mage. Annars brukar jag också klättra med där inne. Jag fick skicka Bosse på jakt en gång. Sen släppte jag henne inte en sekund.
Wille var snäll och följde med henne in i den stora klätterställningen och då var hon lycklig allt. Då lärde hon sig hur hon skulle hitta till den blå rutshkanan också. Det var lite svårt för henne med nätväggarna och labyrintsystemet.
Här åker Wille rutshkanan med överlycklig Tilda

Att skjuta bollar med grabbarna är också kul

Här samlar hon in bollar till Wille


Jätte nöjd när mamma inte kommer åt henne!!!




Inga kommentarer: