måndag 23 november 2009

önskelistor

Nu är det dags för önskelistorna från barnen. Som Amanda uttryckte det: "De måste ju ha tid på sig att samla ihop pengar" ;-)

Amanda:
  • Petshop
  • Nagellack (vitt och andra färger)
  • Nagelklistermärken
  • Böcker
  • smink (dock inte maskara eftersom hon nyss köpt det för 170 spänn!!!!)
  • Sminkhuvud
  • Växter (som inte dör då, för de får inget vatten alls där uppe)
  • En fin lampa till taket
  • Bad saker
  • Pengar
  • Gosedjur
  • Sims till PSP
  • Målarsaker ( akrylfärg på tub, stor flaska med vitt och svart, pannåer med träram, penslar)
  • Något jag vet hon önskar sig är också en plattång och locktång

William

  • En mp4
  • pengar
  • Transformers gubbar
  • Starwars dubel action lightsaber (alltså ljussvärd som starwars har)
  • Lego - power mainers, city och starwars (olika sorters lego)
  • Ps spel- ninjaturtels, bakagun, gx racers mm
  • prime-8 (en fullständigt meningslös dyr figur)
  • tech deck finger skateboard
  • Pokemon batle sadium
  • pokemon kort

Tilda

  • Pärlor att trä halsband av (gärna glittriga)
  • Nabbipärlor (gärna glittriga)
  • Allt som det råkar vara hello kitty på :)
  • cd spelare till sitt rum att lyssna på sagor på
  • sagor på cd
  • barndator där man lär sig bokstäver och siffror
  • pyssel överlag
  • allt som lär ut bokstäver eller siffror
  • målarbok med glatta sidor som tål tusch
  • pennor (gärna glittriga)
  • saker till dockan
  • lera

Det var det jag kom på för stunden till Tilda. Mamma och pappa har skaffat så många barn nu så de får inte skriva nån önskelista. Jag har bara min stående önskan från mamsen: raggsockor. :)

1 kommentar:

Anna sa...

Williams önskelista kan jag nästan kopiera till Gustav för det är ungefär vad han oxå önskar sig, med ett tillägg, Bakugan, som inte jag förstår mig på alls!
Men visst är det kul att handla julklappar, fast det blir svårare ju större barnen blir. Kram