söndag 6 februari 2011

sol

Visst är det underbart med sol! I dag har solen varit framme hela dagen. Vi tänkte först åka iväg och fiska men sen blev det så att vi tog ner lite granar som förvuxit sig på tomten. Det ångrade jag strax. Fy bövelen vad jobbigt det är att släpa grenar och stockar. Det blir massor av grenar av en liten gran med... Barret hade jag dock innanför tröjan såg jag när jag tog av mig den senare och det blev en hög med barr på golvet.
När vi slitit färdigt tog vi fyrhjulingen och plogade upp en skridskobana. Det är jätte bra is på sjön nu, så nu är vi sugna på att åka skridskor. Det blev en jätte stor skridskobana med fyrhjulingen. Det var ju skit kul att sladda runt på isen med den. :-D

Lite småfix inomhus har mannen hunnit med också. Skjutdörrarna har kommit upp bla. Det blev jätte snyggt  med dem på plats.

Vi har hunnit med Amandas födelsedag också. I tisdags blev hon 14 år min lilla skrutta. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

men om man fyller fjorton kanske man inte längre går under namnet "lilla skruttan" :) Då är man ju fjortis!!! /J