lördag 19 februari 2011

längtan

Åh, jag längtar!!!!
Längtar tills vi kommer upp till Boden till Sussi och Bosse! Jag är jätte nervös inför flygresan. Att flyga själv med barnen. Ursh och fy. Men snälla Calle skjutsar oss till Arlanda och hjälper oss där så mycket som han kan. Sen är det ju bara 1 tim och 20 min så är vi framme.
Nästan i alla fall.
Sen kommer nästa utmaning. Köra bussen själv på okänd mark. Ursh och fy. Men sen kommer Sussi och möter oss på nått köpcentrum tror jag. Då blir det ju lite lugnare. :-) Då kommer hon vägleda mig hem till henne. :-)

Men det ska bli så himla skoj. Ser verkligen fram emot den veckan. I 8 dagar ska vi vara hos henne och umgås och ha det bra. Vi ska bada och åka slalom. Ja, jag längtar!!!!

Sen längtar jag efter vårt hus också. Vi har varit där idag och mätt lite och kollat igen. Känns lite overkligt att vi ska bo där i höst. Men jag längtar. Vill att det ska bli NU. Vill inte vänta så många månader. Vill flytta NU! :-)

Inga kommentarer: