tisdag 15 februari 2011

glad!

Jag är så glad! Livet känns så toppen just nu. :-D
Det sprutar ut hus i Glanshammar just nu. Två hus till har det kommit ut sen vi köpte vårat. Blev lite oroad i dag när det kom ut ett väldigt fint hus med inglasad uteplats och allt. Större tvättstuga än vårat också. Och fint rustat. Men när jag väl tittade på det så saknades det ett rum i det huset. Fast det var 20 kvm större. Inte fanns det någon direkt lämplig plats att ha mitt sybord på heller. :-)
Så jag är ändå nöjd. Men det ska bli spännande att se vad de får för huset.
Jag vet egentligen inte vad jag är så glad för. Har en underbar familj förståss. :-)

Tilda kollade just ut genom fönstret på pappa som skulle flytta på fyrhjulingen. Då säger hon. -Nu går han så där snyggt igen.
Hahaha hon är så knäpp den ungen. :-)

Lova står nerskiten bredvid mig och väntar på att han ska komma in. Sen ska jag byta bort bajset på henne. Stunden när pappa kommer hem är bland de bästa på dagarna. Småtjejerna blir så glada. :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

vad gör han då som är så snyggt när han GÅR? Vickar på rumpan eller? :) /J