söndag 31 januari 2010

sjukstuga

Min mage vill inte sluta göra ont. Dessutom har jag frossa. Så vi var in till usö i dag för att kolla vad det är som är fel. Förmodligen har jag fått en infektion i livmodern också. Så nu går jag på penicilin. Hoppas verkligen att det vänder nu.
Läkaren kunde konstatera att det var livmodern som brustit under förlossningen. Det känns skönt att veta varifrån blödningen kom. Nu är jag förbjuden att föda vaginalt fler gånger. Om det nu skulle bli fler gånger. Känns inte så troligt just nu.

I natt väcktes vi dessutom av Tilda som kräktes ner hela sin säng. Så nu har vi fått in magsjuka i huset också. Känns ju så där roligt! Hoppas verkligen att jag slipper det eländet.

1 kommentar:

Helena sa...

Usch låter inte trevligt m magen. (eller inte Tildas heller)
Hoppas det vänder snabbt för er bägge så ni snabbt mår bättre. Hoppas ni andra klarar er från Tildas magsjuka nu m liten bebbe o allt... kram från oss.