lördag 2 januari 2010

mitt i natten

Det är märkligt. På kvällen är jag så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna. När jag sen går och lägger mig så är det omöjligt att somna. Vi tog in spjälsängen i dag, eller ja i går blir det ju för klockan har ju passerat 12 slaget. Jag bäddade den och fixade. Så nu står den redo bredvid min säng. Men det straffar sig. Nu har jag skiiiiiit ont i fogarna. :( Därför är det ännu svårare att somna. Men jag har tagit två alvedon som jag hoppas ska lindra så pass att jag kan somna i alla fall.
Det händer saker här om nätterna. Nyss for det en liten tjej förbi. Jag tror knappt hon var vaken. Hon märkte inte av att jag satt i vardagsrummet i alla fall. :) Upp till Amanda ska hon. Stamp, stamp i trappen. Hon drömmer mardrömmar om nätterna och har kommit på att Amanda är ett bra offer för nattbesök. Hon kommer in till oss ibland också men oftast har hon då varit in till Amanda och blivit bortmotad först. Lustigt vad de får för sig. Hade jag varit förmögen att bära henne skulle jag gått upp och hämtat ner henne så Amanda får sova ifred, men jag kan inte bära henne så hon får ligga kvar där. Tycker det känns onödigt att väcka upp Calle för att ta ner henne när hon förmodligen snart springer upp dit igen.

Inga kommentarer: