fredag 13 januari 2012

suprice

Det bor en liten överraskning i min mage!
Hoppsan Sprattel.
Går det som det ska så kommer den till oss i Juli.

Barnens reaktion:

Amanda: -Du skämtar med mig!!?? Det är så typiskt dej mamma!!! Sen la hon sig på golvet och ojjade sig och klagade. :-)
Wille: Då vill jag ha en lillebror den här gången!!!!!!!!!!
Tilda: Mest chockad över Amandas beteende. Fattade nog inte så mycket ändå.
Lova: Ryckte på axlarna och vill komma upp. ;-)

På kvällen fick de små pannkaka som de gillar mest. Och sugrör till vattnet.
Vi stora åt en festmåltid på oxfile och pressad potatis som Calle knåpade ihop. Supergott! De stora fick dricka cola till maten. Är det fjäsk så är det. ;-)
Amanda krävde nu en hundvalp eftersom hon drömt om att hon skulle få ett syskon till och även en hund. Det kan hon ju fortsätta drömma om. :-P
Dessutom hade hon pekpinnar på mig om vad jag åt. Hon tänkte minsan inte acceptera något missfall nu. :-D
Så kan det gå <3<3<3

Inga kommentarer: