torsdag 23 juni 2011

barnvakter osv

Vi fick en så fantastiskt vacker bukett av min mamma som grattis till bröllopet. Jag älskar verkligen orange och i kombination med lila blir det suveränt!

Vi hade barnen utplacerade på lite olika ställen när vi var borta på smekmånad. De två små var hos min syster med sambo, Amanda var hos mormor och Willam var hos en kompis. Tack alla snälla för barnvakten!!! Det är ingen lätt historia att hitta barnvakt åt 4 barn så tyvärr blir det allt för sällan som vi får egentid jag och maken. Men vi pratade om det nu på semestern och lovade oss själva att vi måste bli bättre på det.

I morgon är det midsommarafton och jag vill passa på att önska alla en riktigt trevlig midsommar.
Vi ska åka och dansa runt midsommarstången i Lillkyrka och sen kommer Calles syster/systrar på besök. Det blir trevligt.

I dag har jag bara suttit och sytt hela dagen. Jag hade en beställning på en dreglis som jag sydde klart, sen har jag sytt kallingar åt Calle, två byxor åt Lova och ett linne som skulle vara till Wille men som blev för litet åt honom så Amanda fick ta det istället. Bilder på en del av det finns i sybloggen. :-)

Inga kommentarer: