onsdag 28 april 2010

tandläkar skräck!

Lova har blivit lite rörligare nu. Hon vänder sig inte än men lägger sig på sidan och snurrar runt sin egen medelpunkt.
Lova älskar att ligga under sina babygym och kolla in sakerna. Hon känner på sakerna med händerna.

Ursh! Jag tror att jag fått hål i en tand! Jag som aldrig sen vuxen ålder haft hål i en tand. Som barn hade jag många hål och var livrädd för tandläkaren. En rädsla som avtagit i takt med att jag inte behövt laga något sen jag började gå till tandläkaren igen för 14 år sen. Men nu är jag ganska säker på att få laga igen och jag vill verkligen inte. Det gör så ont och låter så hemskt. Jag sitter just nu och väntar på att tandläkaren ska ringa så att jag kan få en tid för undersökning. *gulp* Har rignt Calles privata tandläkare som han säger är jätte snäll, då jag blev så illa bemött hos folktandvården sist jag var där. Precis allt jag gjorde var fel, även det som jag blivit rekomenderad hos folktandvården tidigare. Enligt henne skulle man lägga minst 4 timmar per dag på sina tänder. Ok lite överdrivet men hon var så överdriven själv. Hade ilskna tankar om henne i flera veckor efteråt.

Inga kommentarer: