lördag 10 april 2010

klädbytardagar i Götlunda

Lite fynd gjorde jag på klädbytardagen jag smet iväg på i morse. Tilda blev salig över alla kjolar jag köpte åt henne. Det var beställt från henne för hon blev så sur på mig när jag inte hade köpt några förra gången jag var på loppis. Här har hon trätt på sig nästan alla kjolarna på en och samma gång. Om hon är vacker med en kjol på sig måste hon ju vara jätte vacker med många kjolar.
Hon har fått till ett fint fall bakifrån. :-)

En bikini med dubbla underbyxor. Tyvärr var byxorna lite stora.
Gissa vilket plagg Tilda blev gladast för???? Till utklädningslådan.

En tröja och capri jeans till Tilda

Beige byxor med rosa brodyr och en softshell jacka till Tilda.

Sommarklänning till Tilda

En till kjol till Tilda
Lova fick också lite i dag. Shorts och t-shirt i grönt. En overall från pop i brunt och orange och en blå och brun body.








Inga kommentarer: