onsdag 15 februari 2012

4 dagar..

... utan middagssömn och en orolig natt gjorde en mycket trött liten Lova i kväll. Inte mycket var bra inte. Jag fick inte sitta där jag ville, inte ha händerna där jag ville ha dem på min egen kropp. Ja, det var lite jobbigt där ett tag. Jag hoppas verkligen att hon sover i natt för hon behöver den sömnen nu. :-)
Jag är väldigt imponerad av att hon klarar så många dagar ändå. Hade hon bara sovit ordentligt i natt så hade det nog inte varit något problem.

I morgon ska jag hämta dem tidigare och gå på kyrkis. Det ska bli skojsigt. Och både Tilda och Lova tycker det är skoj.

Tilda hade visst haft ett utbrott på dagis i dag. Det verkar komma mer och mer där nu istället för hemma. Skönt på ett sätt, men lite oroande också. Det är ju inte kul om personalen börjar tycka att hon är jobbig och bråkig.

Inga kommentarer: