fredag 10 december 2010

älskade dongel!

Ja jag har äntligen internet igen. Dongel helvetet slutade ju fungera så jag åkte till en telenor butik för att lämna det på service. Det skulle ta 3!!! veckor för dem att laga den. Det är måndagen efter jul. Väldigt troligt att de skulle skicka donglar då! Var skitsur för att jag skulle vara internetlös i minst 3 veckor. MEn i dag kom mannen hem en snabbis för att duscha och klä sig vacker och med sig hade han en dongel han lånat av en på jobbet. Älskade man!!! Helgen är räddad. JAg ska ju vara själv hela helgen så lite internet sällskap gör ju inget. Ja alltså, jag kommer ju såklart ha mina barn hos mig, men ensam vuxen.
Dessutom måste jag ju få tala om att Lova reste sig upp utan stöd i går. Och tog ett micro steg frammåt. Duktiga älsklingen. :-)

Inga kommentarer: