fredag 15 juni 2012

Plötsligt händer det...

och drömmar går i uppfyllelse. :-)
I dag fick jag ett paket. Med bebisstrumpor i. I frotte. Tack sötaste Malin!!! <3

Inte har jag funderat nått mer på bebis namn heller. Det är ju fantastiskt!! Kanske att jag nöjer mig med de tre namnen som finns på listan nu?

Vi har haft skolavslutning här. Amanda och William har numer sommarlov. Skönt för dem! Vi andra fortsätter traggla på ett tag till. :-) Men på måndag är dagis stängt så då får vi en extra ledig dag. Amanda ska göra taccos till lunch då :-)

Idag har jag dejt med massagedynan. Har fått så sjukt ont i ryggen. Kramp mellan skulderbladen. Det blir så för att de ligger och spänner sig helatiden säger min kiropraktor. Så jag har en övning för att få tillbaka blodet till musklerna, men det hjälper bara några minuter sen är krampen tillbaka. Har verkligen ingen lust att leta reda på en kiropraktor som kan fixa rätt på ryggen igen med den här magen. Jag hoppas fortfarande på att det ska gå över av sig självt. Men det ser lite hopplöst ut just nu. Så jag sitter med massagedynan och just där den masserar känns det bättre. Men så fort den slutar är det tillbaka. Den går varm just nu....

Och fogarna tar död på mig också nu. Kanske det har ett samband. Elaka fogar= går fel= snedbelastar ryggen=ont i ryggen? Hoppas det är så enkelt för då borde det gå över om cirka 19 dagar typ.
För så många dagar är det kvar nu. Om 19 dagar har jag förmodligen försökt gå upp och duscha och kan röra mig hjälpligt igen. Åh, jag längtar!!!!

Jag har börjat packa lite smått inför dagen också. Lite nappar, kläder och sånt man behöver ha med sig. De lånar inte ut kläder på sjukhuset längre så det blir lite mer att packa nu eftersom vi stannar 3 nätter iaf. Planera och greja. Får ju ta lite i taget för att orka.

Inga kommentarer: