torsdag 28 juni 2012

Det närmar sig

Nu är det bara 6 dagar kvar. Det börjar bli lite pirrigt. Även om dagarna är oändligt långa så går det ganska fort ändå.
Det mesta är förberett nu. Väskan är packad. Dagis är förberedda. Så det kommer nog gå bra.
Det ska bli spännande att se vem som bor där inne.
Ang namn så är det två namn kvar på listan nu.
Milly och Meja. Jag gillar nog mest Milly och Calle gillar Meja. Såklart. :-D
Som andranamn är jag helt inne på Charlie Andrea just nu.
Men vi får väl se vad som kikar ut. Liknar hon Tilda mest tycker jag att Meja passar bäst och liknar hon Lova mest så passar Milly bäst. :-)
Tänk om hon inte liknar någon av dem då??? :-o

Nåja, det får vi väl ta då. Just nu bökas det för fullt i magen. Hon lever rövare där inne. Inte har hon sjunkit ner nått heller så det är trångt i magen nu. Det kommer kännas konstigt att inte ha någon mage som är ivägen sen. :-)

I tisdags hände något skoj också. Tilda ville cykla och eftersom jag inte kan springa med henne så fick hon hållas själv. Och plötsligt hände det. 4 m cyklade hon helt själv. Det var vad som behövdes för att hon skulle bli taggad att öva mera. Så nu övar hon så fort hon får tillfälle. Sen är det bara själva styrandet och reglerande av hastigheten kvar. :-D
Men jag blev så stolt!! Jag som var så nära att köpa en springcykel åt henne i födelsedagspresent. Nu struntar jag i det. :-) Duktiga Tilda!!

Inga kommentarer: