söndag 30 augusti 2009

resultat av dagens göra

Nu har jag vikt tvätten och tvättat fler med bla gardiner. Jag har tvättat alla söderfönster, har bara norrfönster och de små västfönsterna kvar till en annan dag. Då har jag ändå ignorerat övervåningen. OCH jag fuskade genom att bara tvätta in och utsida och strunta i att tvätta emellan.
Jag har dammsugit upp alla Labanhår.
Jag har rensat bort vissna blad på alla blommor och kastat de som inte överlevt sommaren alls. Har inte så många blommor kvar i fönstrena nu :/
Nu är jag helt slut. Fogarna är paj och jag vill bara lägga mig ner och sova. Det blir inget äppelmos i dag. Orkar inte dra igång nått nytt nu. Ska bara ta fram strykbrädan och stryka alla nytvättade gardiner och hänga upp de som ska sitta i de fönster som är klara.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej!!!
Vad kul att du oxå börjat blogga, har tänkt smsa dig för jag hittade dig på Hitta.se, men tiden har bara gått här hemma...
Jättekul att du kommenterat i min blogg och skoj att du ska få en bebis igen.
Kram från Anna